Κλείσιμο της Εγνατίας αύριο Τετάρτη από τους μεταφορείς της ΛΑΡΚΟ

Στο κλείσιμο της Εγνατίας Οδού στο ύψος του κόμβου Αργούς Ορεστικού θα προβούν,
αύριο Τετάρτη 19 Φεβρουάριου 2020 από της 10:00 το πρωί, οι μεταφορείς της ΛΑΡΚΟ σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

Κάνε τα όνειρα σου πραγματικότητα