"Κάνω τόσα μα νιώθω κενό" η Ημερίδα του Συλλόγου Γυναικών Μεσοποταμίας (Φώτο - Βίντεο)


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η Ημερίδα που
διοργάνωσε ο Σύλλογος Γυναικών Μεσοποταμίας σε συνεργασία με την Ψυχολόγο Ίντα Ελιάου με θέμα: "Κάνω τόσα μα νιώθω κενό".

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση





































Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

ΤΩΡΑ - ΚΑΣΤΟΡΙΑ: Όταν η δημοτική αρχή δεν μπορεί αναλαμβάνουν η πολίτες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τι διαφορετικό θα έχει φέτος η κοπή της πίτας των Φίλων Περιβάλλοντος

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Η νέα πράσινη τάση θέλει ποτήρια από... κολοκύθες (Φώτο - Βίντεο)