Τα καλά νέα της ημέρας - Επέστρεψε 69χρονή από τη Μεσοποταμία που Νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ


Ένα ευχάριστο νέο έφτασε πριν από λίγο στο μπλοκ μας, το νέο είναι ότι πριν λίγα λεπτά επέστρεψε στο

σπίτι της, 69χρονη από την Μεσοποταμία που νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης. 


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

Κάνε τα όνειρα σου πραγματικότητα